قوانین و مقررات

رویه های بازگرداندن کالا

در صورتی که مشکلی در سفارش شما وجود داشته باشد می بایستی ظرف مدت 24 ساعت موضوع را به کارشناسان ساراکا اطلاع دهید. چنانچه مغایرتی در کالایی دریافتی داشته باشید می بایستی ظرف مدت 24 ساعت با ساراکا تماس حاصل نمایید و موضوع را اطلاع دهید. (چناچه مغایرت در محصول از روی بسته قابل رویت باشد، قبل از باز نمودن بسته با ما تماس حاصل فرمایید. کالای بازگشتی می بایستی همراه فاکتور ارسال شود و در صورتی که به درخواست مشتری ، بسته بدون فاکتور ارسال شده است ، بر روی کاغذ مشخصات و شماره سفارش را نوشته و همراه بسته ارسال نمایید. اگر تستر و آنباکس و یا کج جعبه عطر رو خریداری کردین، امکان تعویض تا 48 ساعت وجود دارد. در صورت افزایش ناگهانی قیمت ارز و یا عدم تامین کالا امکان لغو سفارش وجود دارد .

خدمات عطر ساراکا:

در صورتی که ساکن شهر تهران هستید کافیست جهت جابه جایی کالا با ساراکا تماس حاصل نمایید تا پیک عطرساراکا جهت تحویل کالا به مقصد شما فرستاده شود. در صورتی که ساکن شهر های دیگر هستید می بایستی از طریق پست پیشتاز کالا را ارسال نمایید.(عطرساراکا تعهدی در قبال ارسال توسط پست هایی به غیر از پست پیشتاز ندارد. هزینه پست با ارائه قبض شرکت پست ، پس از تایید کارشناسان به حساب مشتری واریز می گردد. هزینه بازگشت کالا در صورتی که مشکل مطرح شده به تایید کارشناس برسد بر عهده عطرساراکا می باشد ، در غیر این صورت هزینه حمل و نقل بر عهده مشتری می باشد.